E-ügyintézés

Tisztelt Szülők, Gondviselők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 1-től a KRÉTA elektronikus napló és ellenőrző új funkcióval bővül. Az eredményes fejlesztés és országos teszt üzemmód után a KRÉTA rendszerben megnyílik az e-ügyintézés lehetősége minden köznevelési intézmény számára.

Az e-ügyintézés rendszeren belül, az alábbi lehetőségeket tudják a szülők, gondviselők igénybe venni:

– tanulói mulasztás igazolása,
– tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
– igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
– osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
– külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
– magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
– vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása,
– bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
– személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A KRÉTA Tudásbázisban külön fejezet segíti a kérelmezőt (szülőt, gondviselőt) a rendszer használatában. A rendszerbe történő belépésről, illetve annak használatáról az alábbi linken tájékozódhat:

e-Ügyintézés Gondviselői/Szülői/Tanulói oldal

Kérjük, hogy használják bizalommal az e-ügyintézés funkciót!